Βρίσκεστε στον Ιστότοπο του Πανελληνίου Σωματείου Εκτάκτου Προσωπικού του Υπουργείου Πολιτισμού.
Ο Ιστότοπος αυτός, ευελπιστούμε να λειτουργήσει ως πόλος ενημέρωσης και συσπείρωσης των μελών του Σωματείου. 

Ο Ιστότοπος βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης, σταδιακά θα ολοκληρωθεί.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Δ/ΝΣΗ: ΔΙΟΣΚΟΥΡΩΝ 1  -  105 55 ΠΛΑΚΑ
Τηλ.: 2103219710  -  Fax: 2103219717
email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

24ωρη ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

Πέμπτη 22/2/2018

Συγκέντρωση: 09:00 π.μ., Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων, Πανεπιστημίου 57
Πορεία: 11:00 π.μ. προς το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, Μπουμπουλίνας 20-22

 Αθήνα,  19 - 02 -2018

 ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥ - ΑΠΕΡΓΙΑ 22/2 ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟ ΥΠ.ΠΟ.Α

 

Το Πανελλήνιο Σωματείο Εκτάκτου Προσωπικού του ΥΠΠΟ προκηρύσσει  πανελλαδική 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018. Καλούμε όλα τα μέλη  σε συγκέντρωση την ίδια μέρα και ώρα 09:00 στα κεντρικά γραφεία του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων (ΤΑΠ) επί της Πανεπιστημίου 57, Αθήνα, και σε πορεία στις 11:00 προς το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού (ΥΠ.ΠΟ.Α).


          1)    ΤΑΜΕΙΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
Ένα μήνα μετά την κοινή συνέντευξη Tύπου της Υπουργού Πολιτισμού κας Λυδίας  Κονιόρδου και της νέας προέδρου του ΤΑΠ κας Α. Χατζηπέτρου, που μιλούν αντίστοιχα για σταθερά βήματα, αποτελεσματικότητα και αναπτυξιακό όραμα, στο πλαίσιο των βασικών αξόνων στρατηγικής ανάπτυξης του Οργανισμού, η πολιτική ηγεσία του ΥΠ.ΠΟ.Α και η Διοίκηση του ΤΑΠ δείχνουν αποφασισμένοι να προχωρήσουν στην απόλυση των συμβασιούχων εργαζομένων του ΤΑΠ, οι συμβάσεις των οποίων λήγουν στα τέλη Φλεβάρη, πετώντας στο δρόμο 200 εκπαιδευμένους (από την ίδια την υπηρεσία για τις αντίστοιχες θέσεις) εργαζόμενους. Έτσι μένει για μία ακόμη φορά χωρίς προσωπικό το ήδη υποστελεχωμένο Ταμείο, ο μοναδικός οργανισμός που αποστολή του  είναι η ανάδειξη και προβολή μνημείων και αρχαιολογικών χώρων της Ελλάδας και η διαχείριση αρχαιολογικών πόρων από σταθερές πηγές εσόδων (εισιτήρια), αλλά και από παραγωγικές δραστηριότητες που αξιοποιούν στοιχεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς (τα μόνα πιστοποιημένα ακριβή αντίγραφα αρχαιολογικών ευρημάτων καθώς και μελέτες και εκδόσεις του ΤΑΠ).
Πώς άραγε σκέφτονται να γεμίσουν τα (με σοβαρές ελλείψεις) ράφια των πωλητηρίων Μουσείων και αρχαιολογικών χώρων; Και με ποιον τρόπο θα αντεπεξέλθουν ύστερα από τρεις μήνες στις  παραγγελίες του ηλεκτρονικού καταστήματος που έχουν διαφημίσει;
Υπουργός και Πρόεδρος του ΤΑΠ επαίρονται για την αύξηση της παραγωγής, για τα έσοδα του ΤΑΠ που έφτασαν κοντά στα 100 εκ. ευρώ το 2017 και παρουσιάζουν μεγαλεπήβολα σχέδια ανάπτυξης του Ταμείου, χωρίς να εξηγούν με ποιους εργαζόμενους θα τα υλοποιήσουν. Παραδέχονται ότι για τις εργασίες του Ταμείου απαιτείται εκπαίδευση και χρόνος προσαρμογής στο αντικείμενο όλων των ειδικοτήτων, που στην πραγματικότητα μεταφράζεται σχεδόν στο μισό χρόνο κάθε νέας 8μηνης σύμβασης. Ειδικότερα, όσον αφορά το καθαρά παραγωγικό κομμάτι της δημιουργίας αντιγράφων, απαιτούνται αυξημένες δαπάνες για υλικά, ενώ ταυτόχρονα δημιουργείται μια χρόνια ζημιογόνος κατάσταση εξαιτίας της, σπουδαίας μεν χρονοβόρας δε, εκπαίδευσης, που όμως καταλήγει να είναι άχρηστη, αφού οι συνάδελφοι που την αποκτούν, την ασκούν για ελάχιστο χρόνο, ενώ μετά την απόλυσή τους από το ΤΑΠ δεν μπορούν να την εφαρμόσουν πουθενά αλλού.
Στο δια ταύτα, τη στιγμή που όλη η συζήτηση εντός του ΥΠ.ΠΟ.Α σχετικά με το ΤΑΠ περιστρέφεται γύρω από παιχνίδια εξουσίας και κατανομής των κερδών του Ταμείου, διοίκηση, παραγωγή, διανομή και πωλητήρια θα μείνουν χωρίς προσωπικό στο ξεκίνημα ακριβώς της τουριστικής περιόδου και της διεύρυνσης του ωραρίου Μουσείων και αρχαιολογικών χώρων.  ΤΑΠ και ΥΠ.ΠΟ.Α εμπαίζουν τους εργαζόμενους και αποφεύγουν να δώσουν σαφή απάντηση στο αίτημά τους για παραμονή στις θέσεις τους, υπεκφεύγοντας και μετακυλίοντας ο ένας στον άλλον την ευθύνη γι’ αυτό το θέατρο του παραλόγου που έχουν στήσει στις πλάτες τους.

      2)    ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ
Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΟΑ και η πλειονότητα των Διοικήσεων των φορέων καθυστερούν  και κοροϊδεύουν τους συναδέλφους καθαριστές, που απολύθηκαν στις 31/12/2017. Ακόμη τους χρωστούν δεδουλευμένα του 2017, και σε ορισμένους συναδέλφους και του 2016 (ΕΦΑ Καβάλας), ενώ καθυστερούν την έκδοση νέων 18μηνων προκηρύξεων με προφανή σκοπό η σύμβαση που θα υπογράψουν οι επιτυχόντες να μη θεωρηθεί διαδοχική. Πολλοί φορείς αντιδρούν στην υπογραφή μακροχρόνιων συμβάσεων, παρότι αυτή η επιλογή υπήρξε κεντρική των αρμόδιων υπουργείων ώστε να αντιμετωπιστεί η έλλειψη και, κατά τα λεγόμενά τους, η απαγόρευση (από τους Θεσμούς) μόνιμων προσλήψεων, ακυρώνοντας εκτός από το σωματείο και τις μεγάλες προσπάθειες που κατέβαλαν και καταβάλλουν  υπάλληλοι του ΥΠΠΟΑ, των φορέων του αλλά και άλλων Υπουργείων που κατανοούν και εμπράκτως δείχνουν ότι θέλουν να αντιμετωπίσουν το συγκεκριμένο πρόβλημα. Η δε φύλαξη των Μουσείων και των αρχαιολογικών χώρων βγήκε από την αρχή εκτός της διαδικασίας παράτασης και έκδοσης 18/μηνων συμβάσεων. Πλην ενός φορέα (Μουσείο Ακρόπολης) καμία υπηρεσία του ΥΠΠΟΑ δεν κράτησε στην εργασία τους συμβασιούχους καθαριότητας και φύλαξης. Με ευθύνη της κ. Κονιόρδου και της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΠΟΑ και σε σύμπραξη με την πλειονότητα των φορέων, συνειδητά αποφάσισαν να σαμποτάρουν το νόμο τους κράτους (ΦΕΚ 191Α 2017), που προβλέπει την ανανέωση των συμβάσεων σε καθαριότητα και φύλαξη, με στόχο την εξυπηρέτηση των δεκάδων αντικρουόμενων συμφερόντων που παλεύουν γύρω τους (ΜΚΟ, εργολάβοι φύλαξης και καθαριότητας, εταιρείες και λοιποί ενδιαφερόμενοι «πολιτιστικοί διαχειριστές»).
Ας μας απαντήσουν πώς θα καλύψουν τα χιλιάδες κενά στην παραγωγή, πώληση, φύλαξη και καθαριότητα, όταν η επισκεψιμότητα έχει αυξηθεί κατά 15% το 2017 σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, ενώ αναμένουμε νέα μεγάλη αύξηση του 2018;
Με υποστελεχωμένες υπηρεσίες, με επτάμηνες συμβάσεις και εμπαιγμό των εργαζομένων, με τα βραχυπρόθεσμα κοινωφελή προγράμματα του ΟΑΕΔ, με αποσπάσεις μονίμων άλλων ειδικοτήτων (μόνιμοι συντηρητές αρχαιοτήτων μετακινούνται από τα εργαστήρια σε θέσεις φύλαξης), με εντατικοποίηση και απλήρωτες υπερωρίες ή μήπως με συνέργειες με εργολάβους για την πλειονότητα των οποίων υπάρχουν βάσιμα παράπονα, ενώ ταυτόχρονα κοστίζουν σε δημόσιο χρήμα πολύ περισσότερο για πολύ λιγότερες παρεχόμενες υπηρεσίες;
Οι μάσκες πέφτουν και ο στόχος τους είναι πλέον προφανής: η μονιμοποίηση της ομηρίας του συμβασιούχων, ο εξευτελισμός  της εργατικής δύναμης προς όφελος της μεγιστοποίησης του κέρδους, η απαξίωση της πολιτιστικής κληρονομιάς και η έμμεση ιδιωτικοποίησή της με την είσοδο εργολάβων και συνεργείων σε όλους τους κλάδους και υπηρεσίες του ΥΠΠΟΑ. Η πιστή εφαρμογή, εν τέλει, των νεοφιλελεύθερων μεταρρυθμίσεων, της αντεργατικής πολιτικής ξεζουμίσματος του εργαζόμενου, το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας.

Διεκδικούμε:


• Να παραμείνουν στη δουλειά τους όλοι οι ΙΔΟΧ εργαζόμενοι του ΤΑΠ – Καμία απόλυση συμβασιούχου
• Άμεση έκδοση των 18μηνων προκηρύξεων πρόσληψης προσωπικού στην καθαριότητα. Άμεση εξόφληση όλων των δεδουλευμένων
• Άμεση έκδοση ΚΥΑ για 18μηνες συμβάσεις στη φύλαξη – Λύση για το ΙΔΟΧ προσωπικό που έχει παραμείνει στη δουλειά του στο Μουσείο Ακρόπολης  - Έγκαιρη εξόφληση των μισθών των νέων πεντάμηνων συμβάσεων
Ίσα δικαιώματα στους χώρους εργασίας: άμεση καταβολή του ανθυγιεινού επιδόματος. Εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης  ΙΔΟΧ από ΙΔΑΧ και μόνιμο προσωπικό
• Άμεση πρόσληψη των 200 αρχαιοφυλάκων
Τακτοποίηση των συναδέλφων με δικαστικές αποφάσεις

Όλοι στον αγώνα για
Μόνιμη και σταθερή εργασία – ίσα δικαιώματα!
Καμία απόλυση!

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                                                         Ο Γενικός Γραμματέας

Μιχαήλ Ζερβός                                                         Αντώνης Σκαρπέλης 


ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Δ/ΝΣΗ: ΔΙΟΣΚΟΥΡΩΝ 1  -  105 55 ΠΛΑΚΑ
Τηλ.: 2103219710  -  Fax: 2103219717
email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

Αθήνα  10 - 2 - 2018

Ενημέρωση για την Τακτική Γενική Συνέλευση

 

Συνάδελφοι,
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελλήνιου Σωματείου Εκτάκτου Προσωπικού του ΥΠ.ΠΟ σας ενημερώνει ότι ομόφωνα αποφάσισε να ορίσει ημερομηνία σύγκλησης της Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μελών τη Δευτέρα 26 Φλεβάρη 2018, που θα λάβει χώρα στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Αθήνας (3ης Σεπτεμβρίου 48β, Αθήνα, 2ος όροφος).

Η προσέλευση ορίζεται στις 9:00 το πρωί και η συνέλευση θα ξεκινήσει στις 10:30.

Η Γενική Συνέλευση είναι το ανώτατο διοικητικό όργανο του Σωματείου. Κατά τις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης της 19ης Οκτωβρίου 2017 τέθηκαν οι βάσεις για τη δράση του Σωματείου μας το προηγούμενο διάστημα με αρκετά προωθητικό τρόπο, που απέδωσαν χειροπιαστά αποτελέσματα. Στη σημερινή κρίσιμη συγκυρία η συμμετοχή όλων μας είναι απαραίτητη για την οργάνωση της δράσης μας και την αντιμετώπιση των προβλημάτων μας.

Δικαίωμα συμμετοχής, λόγου και ψήφου έχουν όλα τα οικονομικά τακτοποιημένα μέλη του Σωματείου. Δεδομένου ότι μοναδικός οικονομικός πόρος του Σωματείου για την κάλυψη των αναγκών του (λογαριασμοί ΔΕΚΟ, αναλώσιμα υλικά, έντυπο υλικό, έξοδα μετακίνησης κ.λπ.) είναι οι συνδρομές των μελών, σας προσκαλούμε να τακτοποιήσετε τις συνδρομές και τις εγγραφές σας. Μπορείτε να τις τακτοποιήσετε και ηλεκτρονικά επικοινωνώντας μέσω email με το Σωματείο.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας κατά τη διάρκεια πληρωμής συνδρομών, εγγραφών και επανεγγραφών παρακαλείσθε να έχετε μαζί σας αριθμό ταυτότητας, αριθμό μητρώου ασφαλισμένου (ΑΜΑ – ΙΚΑ), σύμβαση εργασίας, αποδείξεις πληρωμής συνδρομής ή αποδείξεις τραπεζικής κατάθεσης εάν υπάρχουν.

Κάθε μέλος, ομάδα εργαζομένων, τοπικό τμήμα ή παράταξη έχει το δικαίωμα να θέτει θέματα προς συζήτηση και σχέδια απόφασης προς ψήφιση. Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης θεμάτων ημερήσιας διάταξης ορίζεται η Παρασκευή 16 Φλεβάρη. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση της διαδικασίας παρακαλείσθε να έχετε τα θέματα γραπτώς και να τα καταθέσετε τις επόμενες μέρες στο email του Σωματείου.

Έχουμε ζητήσει ήδη διευκόλυνση συμμετοχής των μελών μας στη Γ.Σ από το ΥΠ.ΠΟ.Α με ειδική άδεια συμμετοχής για τα μέλη μας. Θα υπάρξει άμεση ενημέρωση μόλις αποκτήσουμε την επίσημη απάντηση του ΥΠ.ΠΟ.Α.

Προσκαλούμε την Ελεγκτική Επιτροπή να συνεδριάσει το επόμενο διάστημα, ώστε να συντάξει Έκθεση οικονομικών πεπραγμένων.

Προσκαλούμε το Τοπικό Τμήμα Β.Α Αιγαίου να συνεδριάσει το διάστημα 17-23 Φλεβάρη, ώστε να συζητήσει τα θέματα της ημερήσιας διάταξης.

Οι ημέρες και ώρες κατά τις οποίες θα ανοίξουν και τα γραφεία μας για την εξυπηρέτηση της διαδικασίας εγγραφών, επανεγγραφών και πληρωμής συνδρομών, η ημερήσια διάταξη και όλες οι υπόλοιπες λεπτομέρειες θα καθοριστούν το αμέσως επόμενο διάστημα. Το Δ.Σ. δεσμεύεται να σας κρατάει ενήμερους για όλες τις εξελίξεις και αποσαφηνίσεις. Για πληροφορίες μπορείτε να χρησιμοποιείτε και το email του Σωματείου.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,

 

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                                                         Ο Γενικός Γραμματέας

Μιχαήλ Ζερβός                                                         Αντώνης Σκαρπέλης 


Ενημερωτικό Δελτίο

Αθήνα  9 - 2 - 2018

Έκδοση  ΚΥΑ (ΦΕΚ 354 β/2018)
για τις 18μηνες συμβάσεις στην καθαριότητα στο ΥΠ.ΠΟ.Α


Eκδόθηκε χθες, 8/2/2018, η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των Υπουργείων Πολιτισμού και Αθλητισμού, Διοικητικής Ανασυγκρότησης και Οικονομικών, με Αριθμ. ΥΠΠΟΑ/ΓΔΔΥΗΔ/ΔΔΑΑΔ/ΤΔΑΔΤΠ/48500/4117/3913/2979 (ΦΕΚ 354 β 7-2-2018, (θα τη βρείτε εδώ), σχετικά με την προκήρυξη 18μηνων συμβάσεων στην καθαριότητα στο ΥΠ.ΠΟ.Α. Αποτελεί την εξειδίκευση των προσόντων και κριτηρίων μοριοδότησης σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 8 του ν. 4506/2017 (ΦΕΚ Α΄/191).

Σχετικά με τη μοριοδότηση προβλέπονται τα εξής για ανεργία και προϋπηρεσία:
1. Χρόνος ανεργίας: Είκοσι (20) μονάδες ανά μήνα ανεργίας με ανώτατο όριο τους δώδεκα (12) μήνες.
2. Εμπειρία: Επτά (7) μονάδες ανά μήνα εμπειρίας και για συνολική εμπειρία μέχρι εξήντα (60) μήνες. Στην περίπτωση που η εμπειρία έχει αποκτηθεί στους φορείς της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 2190/1994, όπως ισχύει, οι πρώτοι τριάντα έξι (36) μήνες βαθμολογούνται με τριάντα  (30) μονάδες ανά μήνα και με επτά (7) μονάδες για τους υπόλοιπους μήνες. Ως βαθμολογούμενη εμπειρία λαμβάνεται υπόψη η απασχόληση στον τομέα καθαριότητας.
Όπως διαπιστώνουμε, οι συνάδελφοι καθαριστές που απολύθηκαν την 31η Δεκεμβρίου 2017 έχουν εξαιρετικές πιθανότητες να προσληφθούν και πάλι και να επιστρέψουν στην εργασία τους. Σημειώνουμε ότι από έγκυρες πληροφορίες που διαθέτουμε, το μισθολογικό κόστος των νέων προσλήψεων στην καθαριότητα είναι ήδη πλήρως εξασφαλισμένο.

Η έκδοση της ΚΥΑ σαφώς μας ικανοποιεί, όμως η ΚΥΑ εκδόθηκε με μεγάλη καθυστέρηση, δε διασφαλίζει την επιστροφή στην εργασία όλων ανεξαιρέτως των συναδέλφων, ενώ δεν έγινε ποτέ η εφαρμογή του άρθρου 9 του ν. 4506/2017  σχετικά με τις «παρατάσεις» των συμβάσεων. Επίσης δεν είναι δεδομένη η εφαρμογή της ΚΥΑ από τους φορείς του ΥΠ.ΠΟ.Α, σύμφωνα και με τη μέχρι στιγμής συμπεριφορά τους απέναντι στους συναδέλφους καθαριστές και φύλακες. Όλη η προηγούμενη αναλγησία και αναβλητικότητα βαραίνει αποκλειστικά την πολιτική ηγεσία του ΥΠ.ΠΟ.Α και τις Διοικήσεις των εκάστοτε φορέων. Τους καλούμε να εφαρμόσουν άμεσα τη δυνατότητα που προσφέρει η ΚΥΑ και να προκηρύξουν μέσα στο μήνα Φλεβάρη τις 18μηνες συμβάσεις στην καθαριότητα.
Σ’ αυτόν τον στόχο θα πιέσει το Σωματείο μας και καλούμε τους συναδέλφους καθαριστές να βρίσκονται σε εγρήγορση.

Εκ μέρους του Δ.Σ.,
Αντώνης Σκαρπέλης
Γενικός Γραμματέας


ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Δ/ΝΣΗ: ΔΙΟΣΚΟΥΡΩΝ 1  -  105 55 ΠΛΑΚΑ
Τηλ.: 2103219710  -  Fax: 2103219717
email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Δελτίο Τύπου

Αθήνα, 8/2/2018

Οι 200 συμβασιούχοι του ΤΑΠ
να παραμείνουν στην εργασία τους

Οι συμβασιούχοι του ΤΑΠ

«Μικρά βήματα σταθερότητας, καινούργιες κατευθύνσεις, αξιοποίηση των υπαρχόντων δομών και αποτελεσματικότητα» ήταν μερικά από τα σημεία που τόνισε η υπουργός Λ. Κονιόρδου κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου που έδωσε στα εργαστήρια του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων (ΤΑΠ) την 17η Γενάρη, ενώ η νέα πρόεδρος του ΤΑΠ Α. Χατζηπέτρου δήλωσε την πίστη της στο «αναπτυξιακό όραμα του ΤΑΠ, στο οποίο με τον νέο Οδικό χάρτη», όπως τον αποκάλεσε, «μπορούν να πραγματοποιηθούν μικρά, αλλά σταθερά βήματα».

Παρ’ όλες τις υποσχέσεις που δόθηκαν για το ΤΑΠ (ενίσχυση επισκεψιμότητας, πλάνο ανάπτυξης πωλητηρίων, ηλεκτρονικές πωλήσεις πολιτιστικών προϊόντων και αυθεντικών αντιγράφων εκμαγείων) δεν ειπώθηκε τίποτα για το προσωπικό και δη τους συμβασιούχους εργαζόμενους του Ταμείου. Οι 200 συνάδελφοι που προσελήφθησαν με οκτάμηνη σύμβαση στο τέλος Ιουνίου 2017 για να στελεχώσουν και να επανδρώσουν τη Διοίκηση, την παραγωγή, τη μελέτη και την πώληση πρόκειται να απολυθούν στα τέλη του Φλεβάρη. Συνάδελφοι οι οποίοι ύστερα από εντατική εκπαίδευση στελέχωσαν με την εξειδικευμένη και σκληρή εργασία τους τον μοναδικό δημόσιο οργανισμό που παράγει και διακινεί τέτοιας ποιότητας πολιτιστικά προϊόντα. Το Σωματείο μας έχει ζητήσει επανειλημμένα τους τελευταίους 3 μήνες από την πολιτική ηγεσία του ΥΠ.ΠΟ.Α. την παραμονή των συναδέλφων που καλύπτουν κενές οργανικές θέσεις, η οποία όμως δείχνει να μη συνειδητοποιεί ότι η εξέλιξη στην οποία αναφέρθηκαν Υπουργός και Πρόεδρος στην παραπάνω συνέντευξη Τύπου, προϋποθέτει σταθερό προσωπικό. Απορούμε πώς «στο επόμενο τρίμηνο η ηλεκτρονική πώληση των εκμαγείων και αντιγράφων και η αποστολή τους θα είναι εφικτή», όπως ειπώθηκε, εάν απολυθεί το αρμόδιο προσωπικό, πλην της ιδιωτικής μεταφορικής εταιρείας που θα πάρει την εργολαβία, η οποία στην πραγματικότητα δεν θα έχει τι να μεταφέρει. Με ποιον τρόπο άραγε θα ανταποκριθεί το ΥΠ.ΠΟ.Α. στις ανάγκες που θα παρουσιαστούν με την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου, αφού κιόλας όλα δείχνουν πως η τουριστική κίνηση θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο. Πώς θα εξασφαλιστεί η ομαλή γραφειοκρατική λειτουργία και η πληρωμή των εξαιρεσίμων ύστερα από την απόλυση των διοικητικών; Πώς θα συνεχιστεί η εξαιρετική παραγωγή των αντιγράφων με την απόλυση εκπαιδευμένων ζωγράφων, γλυπτών και συντηρητών; Και τέλος, πότε θα προλάβουν να εκπαιδευτούν οι νέοι πωλητές που θα προσληφθούν κάποια άγνωστη ημερομηνία αγνοούμενης, εξ όσων γνωρίζουμε, προκήρυξης; Τον Αύγουστο;

Καλούμε την πολιτική ηγεσία του ΥΠ.ΠΟ.Α. και τη Διοίκηση του ΤΑΠ να αναλάβουν τώρα τις ευθύνες τους και να απαντήσουν χωρίς μισόλογα εάν προτίθενται να κρατήσουν τους συναδέλφους στην εργασία τους, όπως άλλωστε ζητούν και οι προϊστάμενοί τους όλων των τομέων του Ταμείου. Οποιαδήποτε άλλη λύση θα προκαλέσει απώλεια δημοσίων εσόδων και σοβαρή δυσλειτουργία του ΤΑΠ. Αναμένουμε άμεσες απαντήσεις από την αυριανή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΤΑΠ, στην οποία θα παρευρίσκεται ο Πρόεδρος του Σωματείου μας.

Καμία απόλυση!

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                                                         Ο Γενικός Γραμματέας

Μιχαήλ Ζερβός                                                         Αντώνης Σκαρπέλης  


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι